Regulamin salonu

POSTANOWIENIA OGÓLNE

• Niniejszy regulamin dotyczy gabinetu kosmetycznego MD Kosmetologia  Martyna Drozdowska z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Altanowej 34 lok.2, posiadającego stronę www.mdkosmetologia.pl  nazywanego poniżej Gabinet.
• Godziny otwarcia Gabinetu  poniedziałek – piątek 9:00-18:00  sobota – 10:00 – 14:00 (wizyty ustalane indywidualnie), niedziela – nieczynne.
• Gabinet jest zamknięty w dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy. Gabinet zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub skrócenia godzin pracy. Istnieje możliwość dopasowania godziny wizyty na życzenie Klienta.
• Gabinet  oferuje kompleksowe usługi takie jak: zabiegi na ciało, masaż twarzy, zabiegi na twarz, depilacje, stylizację rzęs i  brwi, zabiegi na dłonie i stopy.
• Ponadto w Gabinecie Klienci mają możliwość zakupu voucherów podarunkowych.
• Realizacja usługi w Gabinecie poprzedzona musi być wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji usługi oraz złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Gabinet oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki (patrz też rozdział DANE OSOBOWE).

REZERWACJE

• Rezerwacja na wizytę może być dokonana mailowo, online lub telefonicznie pod numerem podanym w zakładce Kontakt na stronie www.mdkosmetologia.pl
• Klienci zobowiązani są do przybycia minimum 5 minut przed planowanym zabiegiem.
• W przypadku spóźnienia z winy Klienta Gabinet zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu
świadczenia usługi, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do anulowania rezerwacji.
• W przypadku opóźnienia zabiegu wynikającego z winy pracownika Gabinetu, zabieg będzie wykonany bez skracania etapów zabiegowych.
• Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji w późniejszym okresie, o czym Klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracownika Gabinetu wydarzeń, istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach Klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu co najmniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem. W związku ze zmianą terminu zabiegu przez Gabinet, Klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie, wolny termin na zabieg.

CENNIK, PŁATNOŚCI

• Ceny usług w Gabinecie  podane są w cenniku dostępnym w salonie i na stronie www.mdkosmetologia.pl
• Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego i Gabinet SHA zastrzega sobie prawo do ich zmiany.
• Za usługi świadczone w salonie , Klienci mogą dokonywać płatności gotówką, kartą lub voucherem podarunkowym
• Za wykonaną usługę klient otrzyma potwierdzenie zapłaty w postaci: paragonu fiskalnego bądź faktury.
• Płatność za każdą z usług musi być dokonana bezpośrednio w recepcji gabinetu po wykonanym zabiegu. W przypadku płatności za vouchery podarunkowe honorowana jest także płatność w postaci przelewu wykonanego przed odbiorem vouchera.

PROMOCJE, RABATY ORAZ VOUCHERY

• Promocje, rabaty, vouchery podarunkowe oferowane Klientom Gabinetu nie łączą się ze sobą wzajemnie. W trakcie jednego zabiegu można skorzystać tylko z jednej promocji.
• Aktualne promocje i rabaty umieszczane są na stronie internetowej www.mdkosmetologia.pl oraz na profilu facebook.

VOUCHERY PODARUNKOWE

• W Gabinecie Klienci mają możliwość zakupu Voucherów Podarunkowych.
• Vouchery podarunkowe upoważniają do skorzystania z usług w Gabinecie  zgodnie
z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego Vouchera. Można nimi płacić za wszystkie usługi wg oferty dostępnej na stronie internetowej.
• Vouchery są ważne przez okres 3 miesięcy od daty ich zakupu – w tym okresie należy wykorzystać zakupiony voucher. Po upływie 3 miesięcy od daty zakupu Voucher traci ważność, a zawarta na nim wartość zostaje utracona.
• Voucher można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
• Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie, że formą płatności za umawiany zabieg będzie Voucher Podarunkowy.
• W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście, na 24h przed umówioną wizytą, Voucher Podarunkowy uznany zostaje za zrealizowany.
• Voucher należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
• Vouchery nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania niewykorzystanej reszty w gotówce z Voucherów.
• Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Voucheru jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość Voucheru.
• W przypadku utraty lub zniszczenia Voucheru Podarunkowego, Gabinet  nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
• Integralną częścią Voucherów Podarunkowych jest niniejszy Regulamin, który na życzenie jest udostępniany w recepcji Gabinetu . Podczas składania zamówienia Kupujący oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje jego warunki w całości.
• Vouchery Podarunkowe dostępne są w ciągłej sprzedaży i mogą opiewać na dowolną kwotę.
• Vouchery opiewające na daną kwotę mają formę zaproszenia imiennego. Można nabyć również zaproszenia bezimienne na wybrane usługi lub pakiety usług.
• Vouchery można nabyć osobiście w recepcji Gabinetu. Nabycie Voucherów w gabinecie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
• Vouchery Podarunkowe można również zakupić składając zamówienie drogą mailową.
• Za Vouchery zamówione przez internet lub telefonicznie konieczne jest uiszczenie opłaty w postaci przelewu. Przyjęcie zamówienia oraz dane do przelewu Sprzedający potwierdza mailowo, na adres podany przez Kupującego w zamówieniu.
• Przy płatności przelewem rezerwacji na zabieg w ramach Voucheru Podarunkowego można dokonać dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
• Zakupiony Voucher podarunkowy zostanie wysłany Klientowi drogą mailową , pocztą lub może być odebrany osobiście w recepcji Gabinetu.
• Na życzenie Kupującego Voucher Podarunkowy może zostać wysłany pod wskazany adres.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

„Program lojalnościowy”, dalej zwany Programem, rozpoczął się 15 kwietnia 2022. i trwał będzie do odwołania. Program nie posiada znamion gry hazardowej, a udział w nim jest dobrowolny. Stanowi on formę promocji i skierowany jest dla stałych klientów salonu. Chęć udziału w Programie należy zadeklarować poprzez pobranie karty lojalnościowej. Pobranie karty jest równoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem Programu i jego akceptacją. Podanie danych osobowych jest równoważne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie przez BS Beauty Studio w ramach realizacji Programu.

Karta lojalnościowa jest kartą imienną i korzystać z niej może tylko posiadacz karty.

Za każde skorzystanie z usług w Salonie o wartości minimum 50 zł uczestnik programu otrzymuje 1 pkt, co potwierdzone będzie na karcie lojalnościowej pieczątką.

Po zebraniu na karcie lojalnościowej 9-ciu punktów (pieczątek) uczestnik programu otrzymuje jedną, wybraną przez uczestnika, z poniższych korzyści:

  • 20% zniżki na stylizację paznokci( metoda hybrydowa lub żelowa)
  • 20% zniżki na oczyszczający zabieg na twarz( peeling kawitacyjny lub manualne oczyszczanie twarzy)
  • 20% zniżki na przedłużanie rzęs dowolną metodą

Karta lojalnościowa ważna jest 12 miesięcy od daty jej otrzymania. Po tym terminie przyznane kwoty tracą ważność i nie mogą być zrealizowane

Powyższa promocja nie łączy się z innymi programami promocyjnymi organizowanymi przez gabinet kosmetyczny MD kosmetologia Martyna Drozdowska

ZABIEGI W SALONIE

• Do zabiegów w Salonie wykorzystuje się sterylne i jednorazowe materiały takie jak: rękawiczki, ręczniki, waciki, gaziki, serwety itp. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji oraz sterylizacji zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku z użyciem autoklawu klasy medycznej B. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o wymaganym spektrum działania.
• Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
• Każdy Klient, który ma mieć wykonany zabieg kosmetyczny musi zostać zaznajomiony z przeciwwskazaniami do danego zabiegu.
• Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego.
• Klienci zobowiązani są poinformować pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
• W razie wątpliwości, co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu – pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA RZECZY KLIENTA

• Klient odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione w Gabinecie. Pracownicy salonu nie odpowiadają za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione przez Klienta.

ODMOWA WYKONANIA ZABIEGU

Pracownik ma prawo odmówić wykonania zabiegu w czterech sytuacjach:
a. gdy występują przeciwwskazania do wykonania zabiegu,
b. gdy przewidywany czas zakończenia zabiegu wykracza poza wskazane terminy otwarcia salonu,
c. gdy Klient zachowuje się w sposób uznawany powszechnie za nieodpowiedni lub wulgarny zarówno w stosunku do pracowników, jak i obecnych w Gabinecie innych Klientów.
d. gdy Klient spóźni się na planowany zabieg powyżej 15 minut od czasu jego planowanego rozpoczęcia.

REKLAMACJE

1. W przypadku niezadowolenia z naszych usług bardzo prosimy o poinformowanie właściciela  abyśmy mogli naprawić sytuację.

  1. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usługi na najwyższym poziomie.
  2. Klienci powinni zgłaszać reklamację niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż do 3 dni od wykonania zabiegu.
  3. Klienci wykonujący manicure/pedicure mogą zgłaszać reklamację do 5 dni, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona.
  4. Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego.
  5. Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 30 dni.
  6. W sprawach nie uregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego

DANE OSOBOWE

• Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika strony jest Martyna Drozdowska prowadząca działalność pod nazwą MDkosmetologia Martyna Drozdowska.
• Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są na podstawie pisemnej zgody udzielonej w Salonie  zgodnie z zasadami określonymi w RODO (Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.).
• Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Administratora opisane są w polityce prywatności zamieszczonej na stronie

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

• Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Gabinetu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient korzystając z usług Gabinetu jednocześnie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
• Klienci Gabinetu proszeni są o wyciszenie telefonów komórkowych oraz nieprowadzenie rozmów telefonicznych w trakcie wykonywanego zabiegu.
• Zakazane jest palenie wyrobów tytoniowych oraz spożywanie alkoholu na terenie Gabinetu.
• Każdy Klient ma prawo do wglądu do regulaminu i do cennika usług.
• Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie Gabinetu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klientów i Salonu
• Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
• W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.